ПРОГРАМА „ЗДРАВОСЛОВЕН СЪН“

Труден ли беше деня ви ? Изтощителен?

Останали сте без сили и трябва само да легнете  и веднага ще заспите. И така, главата ви е вече на възглавницата, но не можете да се изключите. Абсурд ! В главата ви бушуват толкова мисли, информационен шум, притеснения за децата, решаване на работни казуси ! Не можете да заспите дълго време и на сутринта се чувствате съкрушени. Всеки има свои причини, но проблема за некачествения сън в съвременния свят е много наболял. И не става въпрос само за безсъние, всичко това води до неправилно протичане на важни за организма процеси,случващи се докато човек спи.

Живите същества на планетата Земя живеят според своите циркадни ритми: хората заспиват през нощта и остават будни през деня. Но сега в ежедневието ни има много изкуствена светлина и светлинният шум през нощта нарушава естествените ритми, което води до нарушения в правилното производство на кортизол. Задачата на този хормон е да осигури на тялото достатъчно енергия. Сутрин, преди да се събудите, в организма има много кортизол. Но вечер, когато човек постепенно трябва да се успокои и да си легне, трябва да има малко количество от него. Правим всичко предимно вечер: гледаме филми (а кога иначе?), спортуваме, четем и анализираме важни документи за работа, почистваме (защо да прекарваме уикенда в това?). Използваме свободното си време максимално. Нивата на кортизол са все още високи вечер, което е сигнал към мозъка да продължи да работи.

Добрият сън е важна основа за здравето, красота, активност и бодрост. Какво се случва, когато си лягаме по различно време, когато спим по-малко, отколкото тялото изисква? Летаргията и сънливостта са само някои от обезпокоителните проблеми. Увеличава се натоварването на ендокринната и нервната система, с което не могат да се справят. Тялото няма време да произвежда необходимите хормони по време на сън, което води до сърдечни заболявания, диабет и инсулт. Бързината на реакциите  намалява, човек трудно се концентрира , появяват се проблеми със зрението. За нормализирането на съня трябва да се подходи, преминавайки през няколко етапа.

1. Сънят е необходим за адекватното функциониране на нервната система, която от своя страна реагира остро на хронична интоксикация на тялото. Благодарение на програмата „Базова детоксикация“ можете да намалите стреса на тялото като цяло и по-специално на нервната система .

2. Поемете контрола върху стреса си, това ще ви помогне да вкарате в ред хормоните си. Обърнете внимание на програмата „Антистрес“.

3. Сънят е необходим за презареждане на „батериите“ на мозъка и има определени ритми за възстановяване на тялото. Запомнете важното правило: днес трябва да си легнете, а утре да се събудите.

Програма за ЗДРАВОСЛОВЕН СЪН на корпорацията TianDe ще помогне на тялото ви да се отърси от безпокойството, да се отпусне, да спите добре и да ви осигури качествена почивка преди събуждане.

 

ПРОГРАМА „ЗДРАВОСЛОВЕН СЪН“

Етап 1 – задължителни продукти
Продължителност – 1 месец

Етап 2 – закрепващ
Продължителност – 1 месец

Препоръчителни продукти, с които можете да допълните програмата. 

 

 

Вход