ПРОГРАМА „ГРИЖА ЗА ОЧИТЕ“. ПОГЛЕДНЕТЕ СВЕТА СЪС ЗДРАВИ ОЧИ!

„Не чети на тъмно ”,“ Не седи близо до телевизора ” – още от детството ни,  ни учат да защитаваме зрението си. Но … смартфоните, таблетите, компютрите и другите електронни джаджи днес станаха толкова разпространени, че изглежда невъзможно да ги изключим от живота си дори за известно време. Мнозина не се разделят със смартфона си дори и за час. Оттук и куп проблеми: с позата и следователно с кръвоносните съдове, главоболие, нарушение на паметта и разбира се, проблеми със зрението. В офталмологията вече са се появили нови диагнози, причинени от пристрастяване към джаджи, например „синдром на компютърното зрение“.

Обърнете внимание: възрастните не трябва да работят на компютъра  повече от 6 часа на ден и не повече от 2 последователни часа, след това следва 20-минутна почивка. На всеки половин час трябва да правите визуална гимнастика. Стандартите за децата, които стоят пред монитора, са още по-строги. Дете на възраст под 5 години не може да бъде допускано до компютъра. От 5 до 10 години можете да го оставите по 30 минути на ден, а дори и тогава да не са 30 минути без прекъсване . Деца от 10 до 14 години могат да прекарват около час пред монитора, като правят задължителни почивки на всеки 20 минути.

Но нека бъдем честни: спазва ли някой от нас тези норми?

Разбира се, това не е единствената причина проблемите да се появят.
Вие също сте изложени на риск, ако:
✅ четете много и го правите през цялото време, при всякакви условия;
✅ прехвърлили сте 40 години ;
✅ очите ви са чувствителни към светлина, започват да сълзят през слънчев зимен ден с изобилие от сняг;
✅ носите лещи;
✅ вашата работа включва постоянна концентрация.

На фона на заболявания като захарен диабет, аденом на хипофизата, хипотиреоидизъм, сърдечно-съдови заболявания, проблеми с налягането, може да настъпи рязко влошаване на качеството на зрението. Временното намаляване на зрението може да бъде резултат от продължително четене, преумора, лошо осветление, стрес, продължителна заседнала работа, повишено напрежение – и не само на очите, но и на цялото тяло като цяло.

Заболявания на ретината, унищожаване на стъкловидното тяло на окото, катаракта, глаукома, метаболитни промени в кръвоносните съдове, проблеми със замъгляване на зрението, синдром на сухото око, синдром на червените очи – списъкът е безкраен, т.е.  всичко това не е временен дискомфорт, а проблеми, заради които трябва да обърнете внимание.

ПРОГРАМА „ГРИЖА ЗА ОЧИТЕ“

Етап 1 – задължителни продукти
Продължителност – 1 месец

 

Засилване ефекта с продукти за външно приложение
(облекчаване на напрежението в шийния отдел на гръбначния стълб)

Етап 2 – закрепващ
Продължителност – 1 месец

 

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА КОМБИНАЦИЯ НАПИТКИ

Вход