ПРОГРАМА „ПРИ ПОВИШЕН ХОЛЕСТЕРОЛ“

Холестеролът – приятел или враг?

Парадокс е, но холестеролът може да бъде  и „добър“, и „лош“. Единият  участва в обмена на хормони, защитава организма от развитието на атеросклероза, а другият – допринася в образуването на холестеролни плаки.

Дори бебетата се нуждаят от холестерол, той може да се нарече „тухличките“, от които мозъкът, хормоните, мембраните на нервните окончания и  клетките са „изградени“…

Поради неправилен начин на живот, чести състояния на стрес, неподходящо хранене с излишък от животински протеин и захар (и в резултат на това наднормено тегло), когато има твърде много  „лош“ холестерол, той започва да „запушва“ стените на кръвоносните съдове и се образуват  холестеролни плаки.

Често сигналите за отлагане на холестеролни плаки и отслабване на кръвоносните съдове са честите скокове на кръвното налягане, влошаване на благосъстоянието, когато времето се промени, пулсиращо главоболие, виене на свят без причина, притъмняване пред очите при резки промени в позицията на главата или тялото, задух и сърцебиене, дори когато няма значителни физически натоварвания.

Резултатът може да бъде кръвни съсиреци, сърдечни проблеми и други.

За да избегнете всичко това, е много важно да контролирате нивата на холестерола си, за да не станат виновници за бъдещи здравословни проблеми.

Корпорация TianDe разработи специална програма, чиито активни съставки помагат за нормализиране на нивата на холестерола и подобряване на общото благосъстояние.

Добавете към програмата балансирана диета, умерена физическа активност, откажете се от лошите навици и живейте щастливо !

ПРОГРАМА „ПРИ ПОВИШЕН ХОЛЕСТЕРОЛ“

Етап 1 – основен
Продължителност – 1-2 месеца (повторете курса, ако е необходимо).
Преди курса препоръчваме да преминете през Програма за „Базисна детоксикация“

Етап 2 – закрепващ
Продължителност – 1 месец

 

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА КОМБИНАЦИЯ С
НАПИТКИ

 

ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
Препоръчителна разтоварваща диета с ограничение на животински протеини
– По време на курса, храната трябва да е лека;
– Изберете нискокалорични и лесно смилаеми храни;
– Ограничете солта, консервираната, пържена и пушена храна;
– Опитайте се да се откажете от захар, кофеин, алкохол;
– Яжте повече зеленчуци и плодове (те съдържат целулоза,стимулиращо прочистване на червата)

 

Вход